Conditii de livrare si returnare

Produsele comandate pe loptique.ro se livreaza pe intreg teritoriul Romaniei. Produsele se afla in ambalajul original, sigilat, al producatorului si sunt asigurate pe tot parcursul transportului pana la livrare. Coletele care se livreaza prin curier sunt insotite de factura si eventualele alte acte sau documente (certificat de garantie si/sau autenticitate, etc) conform indicatiilor producatorului.

Inainte de a arunca ambalajele, va rugam sa verificati sa identificati si sa pastrati toate documentele.

Costul de livrare este indicat in momentul plasarii comenzii si se considera acceptat prin continuarea tranzactiei. . Pentru comenzi cu valoare mai mare de 200 lei, transportul este oferit GRATUIT. Pentru comenzi cu valoare mai mica de 200 lei se percepe o  taxă de transport de 20 lei.

Termenul de livrare

Termenul estimat de livrare depinde in mod esential de disponibilitatea fizica a acestuia, astfel:

  • Produsele cu status “In Stoc”: se află in stoc, in depozitul propriu al magazinului online, intr-o cantitate estimata ca suficientă pentru ritmul actual de vanzare. Pentru aceste produse termenele de livrare afisate pe site sunt garantate si nu trebuie confirmate cu consultantul de vanzari.
  • Produsele cu status “Disponibil in 3-5 zile”: se află in stocul furnizorului, si in proportie de 95% pot fi livrate in intervalul afisat in pagina produsului. Totusi, pentru a elimina surprizele, termenul de livrare final va fi confirmat de consultantul de vanzari.
  • Produsele cu status “Disponibil in aproximativ 15 zile”: nu se afla in stocul magazinului si nici in stocurile furnizorilor nostri interni. Produsele vor fi importate de la furnizorii externi, de regula pe comanda speciala. Acest proces dureaza in medie 15 zile, dar acest termen se poate modifica, pentru ca depinde de multi factori externi pe care nu ii putem controla (tipul produsului, orarul de fabricatie al producatorului, transportatorul extern, vama, etc). Termenul de livrare va fi confirmat cu operatorii nostri la plasarea comenzii si actualizat de acestia in masura in care primim noi informatii de la producator.

Termenul de livrare se confirma obligatoriu cu consultantul de vanzari, iar in cazul in care apar intarzieri ulterioare, acestea vor fi notificate prin email.

Pentru comenzile speciale, achitate prin transfer bancar, termenul de livrare se va calcula de la momentul recepționarii plații integrale.

Dacă informațiile de facturare și livrare furnizate se vor dovedi eronate sau incomplete, nu putem garanta respectarea termenelor de livrare. In limita timpului disponibil vom incerca sa contactam Cumparatorul pentru a stabili un nou termen de onorare a comenzii. In cazul in care nu primim nici un semn din partea Cumparatorului in 24 de ore, ne rezervam dreptul de a anula comanda.

In cazul livrarii prin curier, trebuie refuzata primirea coletelor al caror ambalaj este deteriorat sau deformat.

Program de livrare pentru articolele disponibile „In stoc”

Ziua plasarii comenzii         

Intervalul orar al comenzii         

Ziua livrarii          

luni-joi

inainte de ora 15.00

In ziua urmatoare

 

dupa ora 15:00

peste 2 zile

vineri

pana in ora 15.00

luni

 

dupa ora 15:00

marti

sambata-duminica

la orice ora

marti

Comenzile efectuate în perioada sărbătorilor legale vor fi procesate în urmatoarea zi lucrătoare.

Returnarea produselor

Produsele care nu au fost personalizate, pot fi returnate in termen de 14 zile, in aceeasi stare in care au fost livrate (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit), astfel incat sa permita revanzarea.

Returnarea va fi notificata in prealabil prin completarea si expedierea online a Formularului de Retur. Formularul este disponibil aici

Produsele se returneaza in ambalajul original, insotite de factura fiscala si/sau bonul fiscal de achizitie, precum si documentatia aferenta (certificat de garantie si/sau autenticitate, etc).

Produsele returnate trebuie insotite de formularul de retur, imprimat si completat integral..Costurile aferente expeditiei vor fi suportate de client.

Produsele personalizate sau cele care prezinta urme de utilizare, modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, desigilari, urme de socuri sau de folosire nu pot fi returnate.

Nerespectarea conditiilor de mai sus, precum si punerea produsului, prin orice mijloc, intr-o stare necorespunzatoare repunerii in vanzare, implica refuzul returului.

Exceptii

Comenzile complete de ochelari de vedere (rame + lentile) nu se pot returna conform OU nr. 34/2014 , art.16, lit.C. Acestea sunt considerate produse personalizate conform specificațiilor clientului. Clientul își asumă răspunderea asupra corectituidinii datelor regăsite pe rețetă și confirmă faptul că datele introduse în rețetă sunt corecte și nu sunt mai vechi de un an.

Rambursarea sumelor

Rambursarea sumelor se va face in cel mult 30 zile de la data primirii produselor returnate care indeplinesc cerintele mentionate anterior. In cazul platii cu card, rambursarea se va face in contul din care s-a incasat suma prin Refund. In cazul platii prin Ramburs, suma va fi returnata in contul IBAN indicat de dumneavoastra pe formularul de retur.

Termenul de primire a sumelor in cont, poate varia in functie de de conditiile bancii dumneavoastra.